8. dets 2014

Viies moodul: NETT ON LAHE!


Selle mooduli ülesandeks oli uurida, mida endast netis googeldades leian.

Googeldades kuvati esimestel lehekülgedel ikka sedasama, mida varasemalki olen näinud: 

  • mõned artiklid ajakirjandusest, 
  • minu koostatud mõned veebilehed ja õppematerjalid, 
  • Koolielu profiil, 
  • Facebooki profiil, 
  • lingikogud, 
  • e-raamatud, 
  • videokeskkonnad


On ka mõni blogi, mis justkui minu loodud, aga see on nimekaimu oma. 


Googeldades Google Chromiga ja Mozilla Firefoxiga ei kuvata infot ühte moodi. Info minust ilmub erinevas järjekorras. 
Mitmed imelikud lehed, mille kasutajaks pole ma kunagi registreerunud, kuvavad infot minu kohta. See on natuke häiriv, sest paraku võetakse kuskilt internetist minu andmeid ja jagatakse niisama laiali. Suureks üllatuseks Google Cromiga googeldades oli lehekülg "bYTEBoss, " mis avaldas minu motivatsioonikirja. Enda teada ei ole ma seda avalikult jaganud.

Siit aga mõned leheküljed minu kohta, milleni googeldades jõuab:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar